Distributeur van kwaliteitsmerken in de imaging branche.

Garantie en Reparatieprocedures

Indien u een van onze producten wilt aanbieden voor reparatie of een garantieaanvraag dan kunt u dit doen bij de handelaar waar u het product heeft gekocht of deze direct aan ons versturen. Zorg voor een begeleidend schrijven waarin u de klacht of het probleem zo goed mogelijk omschrijft. Vul dit reparatieformulier zo volledig mogelijk in en stuur ook altijd een kopie van de factuur of aankoopbon mee. Tip!- Kijk voordat u het product inpakt of inlevert deze goed na of er nog persoonlijk spullen zijn achtergebleven! Degreef & Partner kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor spullen die zijn achtergebleven in tassen of koffers.

Garantievoorwaarden

Indien een product binnen de garantietermijn defecten vertoont en niet door schuld van de gebruiker, vallen of stoten, onjuist gebruik, etcetera defect of beschadigd is geraakt, dan heeft de koper recht op kosteloze reparatie of omruiling. Degreef & Partner / de leverancier bepaalt op welke manier de schade vergoed wordt. Deze garantie geldt alleen voor het door Degreef & Partner geïmporteerde product. Claims voor vervolgschade worden nadrukkelijk afgewezen.

Voor verschillende van onze merken zijn specifieke garantievoorwaarden en procedures geformuleerd. klik op de links hieronder om de merkspecifieke garantievoorwaarden en procedures te downloaden.